Horror zadebiutuje w przyszłym miesiącu. Do tego czasu twórcy skupią się już wyłącznie na łataniu mniejszych błędów.
Horror zadebiutuje w przyszłym miesiącu. Do tego czasu twórcy skupią się już wyłącznie na łataniu mniejszych błędów.
Pracownicy z Frictional Game przyznają również, że przez wydarzenia z ostatnich kilku tygodni sprawiły, że praca nad grą stała się dodatkowo wyczerpująca:
- Ze względu na to, że każdy chciał dodać ostatnie rzeczy do gry przed punktem, kiedy stanie się to już niemożliwe, przez ostatnie kilka tygodni praca stała się dodatkowo wyczerpująca. Ale wszystko wygląda bardzo dobrze i powinniśmy do tego czasu mieć już gotową całą zawartość gry. Oznacza to, że przyszły tydzień będzie już dla nas działać bardziej jako strefa buforowa w przypadku, kiedy miałoby się pojawić coś niespodziewanego, nie będzie natomiast szaleńczym wyścigiem z czasem - możemy przeczytać w oficjalnym komunikacie.
Twórcy dodali również, że to szalone uczucie, kiedy po pięciu latach w końcu udostępnią graczom swoją produkcję.