NPD przez pół roku badało odbiorców gier mobilnych. Teraz prezentuje wnioski. Okazuje się, że gracze z reguły przywiązują się do góra dwóch tytułów.
NPD przez pół roku badało odbiorców gier mobilnych. Teraz prezentuje wnioski. Okazuje się, że gracze z reguły przywiązują się do góra dwóch tytułów.
Co ciekawe, ponad 50 proc. badanych zalicza się do kategorii wiekowej 45+, a tylko 5 proc. mieści się w przedziale 18-24. Callahan zwraca jednak uwagę, że, podobnie jak w przypadku konsol, na urządzeniach przenośnych zakupy dla swoich dzieci autoryzują rodzice.
Największy, blisko 10-procentowy udział w wydatkach ma Clash of Clans, a na drugim miejscu sytuuje się Game of War - Fire Age. Wśród wydawców na poziomie wyższym niż 10 proc. znaleźli się Supercell (13,4 proc.) i King (11,9 proc.). Trzecie, z udziałem równym 8,3 proc., jest Machine Zone, które od kolejnych firm, Electronic Arts (3,95 proc.) i Big Fish (3,6 proc.) dzieli już zancząca różnica.
A oto gry na urządzenia przenośne z największym udziałem wydawanych w nich pieniędzy:
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!