Powodem przesunięcia premiery na PC o niemal miesiąc jest (tradycyjnie) chęć dopracowania i zoptymalizowania gry.
Powodem przesunięcia premiery na PC o niemal miesiąc jest (tradycyjnie) chęć dopracowania i zoptymalizowania gry.
Sam Kovalev, Studio Production Manager w Ubisoft Kijów, powiedział, że dzięki usprawnieniu procesu produkcyjnego twórcy mogli skupić się na dopracowywaniu gry bardzo wcześnie. Celem jego zespołu jest zaoferowanie graczom najbardziej stabilnej i możliwie najlepiej zoptymalizowanej wersji już w dniu premiery. Przygotowanie wersji PC będzie wymagało jednak nieco więcej czasu.
- Cztery dodatkowe tygodnie pozwalają nam doszlifować grę i lepiej ją zoptymalizować, dzięki czemu będzie ona działać stabilnie na wszystkich systemach tuż po premierze, a gracze będą mogli cieszyć się płynną rozgrywką - podkreślił Kovalev.
Assassin's Creed Syndicate ukaże się na PC 19 listopada 2015. Wymagania nie zostały jeszcze ustalone, ale twórcy chcą, by ci, którzy będą spełniać zalecane, mogli grać w 1080p i 30 fps. W grze nie będzie odgórnych blokad związanych z rozdzielczością czy liczbą klatek na sekundę.
Wersja na PS4 i Xboksa One ukaże się niecały miesiąc przed wersją na PC, 23 października.