Teraz, skoro wszyscy nas nienawidzą, całkowicie porzucamy plany kontynuowania prac nad serią - powiedział przedstawiciel Frozenbyte.
Teraz, skoro wszyscy nas nienawidzą, całkowicie porzucamy plany kontynuowania prac nad serią - powiedział przedstawiciel Frozenbyte.
Trine 3 nie spełniło oczekiwań graczy. Głównym grzechem gry jest jej długość - można ukończyć ją w mniej niż 6 godzin. Sytuację pogarsza fakt, że krótka historia kończy się niespodziewanie, w pełnym napięcia momencie. Przejście z 2D do 3D również nie zostało entuzjastycznie przyjęte przez wszystkich. Zdenerwowani gracze krytykują dzieło Frozenbyte Games, twórcy postanowili zatem przeprosić za zaistniałą sytuację - nie tylko za długość gry, ale też brak jasnych zapowiedzi, dzięki którym odbiorcy wiedzieliby dokładnie, czego się spodziewać. Ekipa od początku planowała podzielenie historii na części i stworzenie gry krótszej niż poprzednie odsłony.
- Skoro wszyscy nas nienawidzą, całkowicie porzucamy plany kontynuowania prac nad serią, gdyż nie ma to teraz najmniejszego sensu - powiedział przedstawiciel Frozenbyte Games. - Proszę, byście nie winili gry ani zespołu, który ją stworzył, za to, że jest tak krótka i kończy się niespodziewanie. Po prostu ekipa odpowiedzialna za marketing, niestety, nie ogłosiła już na samym początku, jakie mieliśmy plany.
Wideo z przeprosinami zamieszczamy poniżej: