Na wojnę z kosmitami mieliśmy iść już w listopadzie, ale sekundanci zdecydowali, że lepiej będzie, gdy konflikt rozgorzeje dopiero po Nowym Roku.
Na wojnę z kosmitami mieliśmy iść już w listopadzie, ale sekundanci zdecydowali, że lepiej będzie, gdy konflikt rozgorzeje dopiero po Nowym Roku.
"Poprzeczkę w kontekście prac nad kontynuacją zawiesiliśmy sobie wysoko. Cały zespół pracował bardzo ciężko, by dostarczyć świetną kontynuację Enemy Unknown. Potrzebujemy nieco więcej czasu by upewnić się, że tak właśnie się stanie" - tłumaczą przedstawiciele Firaxis Games. "W XCOM 2 ma być więcej głębi, większa wartość przy ponownej rozgrywce i więcej inwestycji we własnych żołnierzy. Ten dodatkowy czas pozwoli nam dotrzymać danego wam słowa" - dodają.
Jeszcze przed kilkoma dniami Firaxis chwalił się nowym gameplayem z XCOM 2.