W świecie Horizon: Zero Dawn będzie można przepaść na długie godziny. Nic, co gracze napotkają na swej drodze, nie weźmie się jednak z przypadku.
W świecie Horizon: Zero Dawn będzie można przepaść na długie godziny. Nic, co gracze napotkają na swej drodze, nie weźmie się jednak z przypadku.
Na potwierdzenie słów o tym, by nie mnożyć rozmiaru uniwersum dla samych liczb Hulst uzupełnia: - Siłą Horizon jest według mnie to, że wszystko w grze zostało stworzone w jakimś celu, wszystko jest spójne. Jest wiele spoistości między plemionami i relacjami Aloy z nimi, z maszynami, robotycznymi stworzeniami w grze, ich funkcjami, tym jak na siebie wzajemnie wpływają. Gdyby wszystko to przemyśleć, jawi się jeden wielki plan.
- Plemiona wyraźnie różnią się od siebie. Wyglądają zupełnie inaczej, inaczej traktują też główną bohaterkę. Jest w tym pewien zamysł - zapewnia dyrektor zarządzający Guerrilla Games.