CD Projekt RED przedstawił kolejne dane dotyczące sprzedaży Wiedźmina 3. Wiadomo co nieco choćby o rozkładzie zakupów poszczególnych wersji.
CD Projekt RED przedstawił kolejne dane dotyczące sprzedaży Wiedźmina 3. Wiadomo co nieco choćby o rozkładzie zakupów poszczególnych wersji.
Karolina Gnaś z CDP RED wyjawiła ponadto, że do tej pory większy wkład w sprzedaż Wiedźmina 3 miały kopie fizyczne, aczkolwiek z biegiem czasu powinno się to zmieniać na korzyść edycji dystrybuowanych drogą cyfrową. Dowód na to stanowią obecne na rynku od długiego czasu Wiedźmin i Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, które sprzedają się głównie kanałem cyfrowym.
- Standardowo, w branży gier wideo tuż po premierze tytułu dominuje sprzedaż fizyczna (pudełkowa), jednak półka sklepowa ma swoją pojemność i starsze gry wcześniej czy później tracą na niej miejsce na rzecz nowszych i mocniej promowanych tytułów. W dłuższym czasie sprzedaż cyfrowa staje się więc dominująca. Taki rozkład obserwujemy teraz w przypadku Wiedźmina 3: Dziki Gon, którego większość sprzedaży przypada na wersje pudełkowe - oznajmiła Karolina Gnaś.
Jednocześnie podkreśliła, że do końca czerwca Wiedźmin 3: Dziki Gon dystrybuowany cyfrowo to około jedna czwarta łącznej sprzedaży. Wpływy z tantiem za tę edycję wynoszą za to blisko połowę wpływów.