Pierwszy numer magazynu Crafter w kioskach. To coś dla fanów Minecrafta

Patryk Purczyński
2015/09/30 15:12
5
0

Redakcja CD-Action wyszła do graczy ze świeżą propozycją. Jest nią nowy magazyn w całości poświęcony jednej grze - Minecraftowi.

Pierwszy numer magazynu Crafter w kioskach. To coś dla fanów Minecrafta

Pierwszy numer czasopisma Crafter trafił dziś do kiosków i salonów prasowych. Magazyn ma trafić przede wszystkim do fanów Minecrafta, choć, jak zaznaczają sami jego autorzy, na łamach pisma znajdują się treści, które zainteresują nie tylko zaawansowanych graczy. Coś dla siebie znajdą także ci, którzy do tej pory z niezwykle popularną produkcją studia Mojang do czynienia nie mieli (tak, takie osoby też istnieją). Być może właśnie lektura Craftera przekona ich do dania szansy grze.

Za magazynem stoi redakcja CD-Action. Jak zaznacza jednak w nadesłanej do nas wiadomości Dawid Bojarski, "nie będzie to żaden jednorazowy dodatek ani "wydanie specjalne CD-Action", jak przy Świecie Czołgów czy Poradniku Gracza League of Legends, tylko osobne czasopismo". Pierwszy numer liczy 88 stron i jest dostępny w cenie 6,99 zł. Zainteresowani powinni także zajrzeć na facebookowe konto Craftera.

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
01/10/2015 16:08

@Gumisiek2Gimnazjum? Nie znam ani jednego gimbusa, który by grał w minecrafta. W gminazjach gra się w wiedzminy i ogląda grę o tron, bo są to produkcje ,,dorosłe" czyli, że się tam klnie, wyrzyna i oczywiście jest te ,,dojrzałe" pokazanie seksu. Trzy rzeczy na którym gimbusom najbardziej zależy.Minecraft jak już, to podstawówka. Może ew. początek pierwszej klasy gimbazy. Poza tym fpsy są jeszcze popularne.

Usunięty
Usunięty
01/10/2015 09:07

Jakoś nagle CD-Action stracił w moich oczach... dobrze, że od ponad roku i tak już go nie kupuję. Dzieciarnia pewnie kupi, ale powiedzmy sobie szczerze - pomysł sam w sobie jest głupi, choć portfele redakcji pewnie nie będą narzekać.

Gumisiek2
Gramowicz
30/09/2015 21:18

Wcale bym się nie zdziwił, gdyby Crafter sprzedawał się lepiej niż CD-Action. Gimnazjum to niesamowicie dochodowa grupa odbiorców.




Trwa Wczytywanie