Microsoft ma nadzieję, że nowa, ekskluzywna gra od Platinum Games zachęci Japończyków do kupowania najnowszej konsoli firmy.
Microsoft ma nadzieję, że nowa, ekskluzywna gra od Platinum Games zachęci Japończyków do kupowania najnowszej konsoli firmy.
Podczas Tokyo Fanfest dziennikarz Dualshockers zapytał dyrektora marketingu Xboksa One w Japonii o to, czy firma ma nadzieję, że gra odwróci trendy sprzedażowe w tym regionie. Odpowiedź była oczywiście twierdząca, ale ponadto Masashi Inoue wytłumaczył, dlaczego ta kolaboracja jest dobra dla firm. -Platinum Games jest świetnie znane, ma wielu fanów w Japonii oraz zagranicą. Widząc świetne urywki z gry stanowczo wierzę, że dostarczy ona świetnych przeżyć naszym klientom i nie możemy doczekać się jej premiery - powiedział Inoue.
Cóż, my też nie możemy doczekać się premiery Scalebound, niestety gra na rynku pojawi się dopiero w roku 2016. Trochę więc poczekamy. I my, na świetną grę, i Microsoft, na sensowne wyniki sprzedaży Xboksa w Japonii. Gigantowi z Redmond powinno być łatwiej, bo czeka już trzecią generację, a tych kilka miesięcy to pryszcz w porównaniu do kilku lat.