Sukces Until Dawn zaskoczył Sony

Małgorzata Trzyna
2015/09/30 17:15
6
0

Shuhei Yoshida, szef Sony Worldwide Studios, cieszy się z ciepłego przyjęcia Until Dawn, którego się nie spodziewał.

Sukces Until Dawn zaskoczył Sony

- Bardzo cieszy mnie, że Until Dawn zostało przyjęte z entuzjazmem - powiedział Yoshida. - Ludzie pytali mnie, czemu nie prowadzono dla niej kampanii reklamowej na większą skalę, jak w przypadku innych tytułów. Decyzję tę podjęły osoby pracujące w działach marketingu w każdym regionie. Ze względu na gry wychodzące przed Bożym Narodzenien i wspieranie tytułów naszych partnerów, takich jak Destiny, nie widziano potrzeby zbytniego skupiania się na Until Dawn, jeśli chodzi o marketing. Sądzę, że wszystkich zaskoczył pozytywny odbiór gry. Oznacza to, że interaktywne dramaty czeka świetna przyszłość.

- Jesteśmy wielkimi fanami tego gatunku. Te gry przemawiają do szerszej publiczności. Nie trzeba być dobrym graczem, wystarczy nawet obserwowanie, jak gra znajomy. Wierzymy, że interaktywne dramaty pomogą przyciągnąć więcej osób do gier konsolowych.

GramTV przedstawia:

W Until Dawn możemy prześledzić losy kilku przyjaciół, którzy postanowili spędzić noc na odludziu, w rocznicę śmierci sióstr jednego z bohaterów. Ich wyprawa szybko zamienia się w koszmar. Kto z nich zdoła przeżyć do świtu? Wszystko zależy od decyzji gracza.

Until Dawn zadebiutowało w ubiegłym miesiącu. Gra otrzymała w naszej recenzji wysoką notę - 8/10 punktów.

Komentarze
6
Karfein
Gramowicz
01/10/2015 10:41

Zdarza się, że żyroskop wariuje nieco przy sztywnym trzymaniu pada. Można to dojrzeć bardzo wyraźnie przy pisaniu padem po wciśnięciu R3. Trzymasz sztywno joya, a wskaźnik sam będzie powoli się przesuwać w bok czy gdzieś.Cały czas uważam za błąd brak możliwości używania PS Move w tej grze (przynajmniej sztywne momenty w grze byłyby bezpieczne) - jedyne czego by brakowało przy takim sterowaniu to ruchy kamerą, które i tak były ograniczone. Dla mnie to jest bug i czekam, aż go wywalą (nie interesuje mnie "błąd w druku" na okładce) przez Move Edition.

elmartin
Gramowicz
30/09/2015 23:44
Dnia 30.09.2015 o 17:58, lis_23 napisał:

Najgorsze są momenty, gdy nie wolno ruszyć padem. Siostra w ten sposób wraz z kolegą uśmiercili aż cztery osoby ;) mi to wychodziło perfekcyjnie, ale graliśmy na zmianę ;)

>To prawda. Ja w ten sposób zabiłem na końcu, najbardziej zrównoważoną postać żeńską :( Chociaż dałbym sobie "obciąć palec", że nie ruszyłem nawet jednym mięśniem. Nawet wstrzymywałem oddech, a jednak musiałem się poruszyć ;)

czaczi87
Gramowicz
30/09/2015 22:35

Z marketingiem dali ciała, a premierę ustawili zaraz obok Metal Gear Solid 5, zupełnie tak jak kiedyś wydawca Alana Wake''a olał marketing i walnął premierę obok Red Dead Redemtpion. Alan mimo iż był świetnym tytułem sprzedał się poniżej 1 miliona sztuk, z Until Dawn pewnie będzie podobnie.Zamiast promować nowe IP, to wydawcy cisną setki milionów dolarów w kampanie wszystkim znanych tasiemców typu Assassin''s Creed czy Call of Duty. Bleh.




Trwa Wczytywanie