Quantum Break powstaje tak długo, ponieważ... wszystko jest tu nowe

Patryk Purczyński
2015/10/05 18:00
2
0

Premiera Quantum Break kilka razy znacząco się oddaliła. Sam Lake opowiada nieco o przyczynach poważnych poślizgów, w jakie wpadała gra.

Quantum Break powstaje tak długo, ponieważ... wszystko jest tu nowe

Pierwotne plany Remedy Entertainment zakładały, że premierę Quantum Break będziemy mieli już dawno za sobą. Jak wiadomo, gra w ubiegłym roku się nie ukazała, nie zostanie też udostępniona w roku bieżącym. Dlaczego studio wystawia cierpliwość fanów na tak poważny test? - Składa się na to wiele rzeczy - mówi dyrektor kreatywny Sam Lake na łamach magazynu Edge.

- W Quantum Break jest wiele nowych technologii, Xbox One to nowa platforma. Mamy też nowe uniwersum, nową opowieść, nowe główne założenia rozgrywki. To oznacza mnóstwo prototypowania i odkrywania - stwierdza. Mówi o wyzwaniach, jakie stają przed ekipą Remedy Entertainment, o tym, że zespół nie chce iść na kompromisy i utrzymać jakość na wysokim poziomie.

Nie jest to zresztą pierwszy raz, kiedy fińskie studio na ukończenie produkcji potrzebuje znacznie więcej czasu niż oryginalnie zakładało. Wystarczy wspomnieć Alana Wake'a, którego premiera również była wielokrotnie przekładana. Remedy udowodniło jednak, że potrafi tworzyć gry w szybkim tempie. Tak było z kontynuacją Maksa Payne'a, która powstała w 18 miesięcy.

GramTV przedstawia:

- Nadal jestem dumny z Maksa Payne'a 2. Sądzę, że był to naprawdę dopracowany tytuł, który rozwinął niektóre elementy z pierwszej części. Stworzenie kontynuacji to oczywiście zupełnie inne wyzwanie niż stworzenie czegoś od podstaw - zauważa Sam Lake.

Quantum Break nie ma na razie ustalonego konkretnego terminu wydania. Wiadomo tylko, że ukaże się w 2016 roku - oczywiście o ile nie wpadnie w kolejny poślizg.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
05/10/2015 22:28
Dnia 05.10.2015 o 19:06, auron34 napisał:

Wszystko jest tu nowe, a dostaniemy kolejny odgrzewany kotlet. To jest ten paradoks czasowy z Quantum Break?

Aha, to czyli już grałeś, tak? ;)Na moje niech sobie przekładają premierę ile chcą (ale bez przesady :P). Oby jednak te obsuwy były tego warte, bo liczę na co najmniej bardzo dobry efekt końcowy. Chociaż Remedy to studio, któremu raczej warto zaufać.

Usunięty
Usunięty
05/10/2015 19:06

Wszystko jest tu nowe, a dostaniemy kolejny odgrzewany kotlet. To jest ten paradoks czasowy z Quantum Break?