Gra o Tron i Rise of the Tomb Raider to oczywiście dwa zupełnie różne światy, ale połączy je muzyka Bobby'ego Tahouriego.
Gra o Tron i Rise of the Tomb Raider to oczywiście dwa zupełnie różne światy, ale połączy je muzyka Bobby'ego Tahouriego.
Ciekawostką jest fakt, że w Rise of the Tomb Raider zastosowane zostanie nowatorskie rozwiązanie - właśnie jeśli chodzi o warstwę muzyczną. W sekwencjach skradankowych produkcji studia Crystal Dynamics obsługiwana będzie "proceduralnie generowana muzyka". Do tej pory o proceduralnym generowaniu mówiło się głównie w kontekście map i poziomów, które za każdym razem przybierały inny kształt. W tym przypadku system bazujący na licencji Intelligent Music Systems zanalizuje twórczość Bobby'ego Tahouriego i dynamicznie skomponuje nową muzykę. W zamyśle ma to uczynić każde przejście czymś niepowtarzalnym.
Rise of the Tomb Raider na konsolach Microsoftu zadebiutuje 10 listopada.