Czas, miejsce akcji i główny bohater pozostają w ścisłym związku w scenariuszu gry. Tylko w ten sposób powstanie unikalna i oryginalna produkcja.
Czas, miejsce akcji i główny bohater pozostają w ścisłym związku w scenariuszu gry. Tylko w ten sposób powstanie unikalna i oryginalna produkcja.
- Wydaje mi się, że miejsce, czas akcji i bohater muszą być z sobą zwiazane. Sądzę, że fakt, iż gra osadzona jest w Nowym Orleanie w 1968 roku, a główną postacią jest mężczyzna mieszanej rasy, który właśnie wrócił z Wietnamu, sprawi, że zabawa będzie niezwykle unikanlym doświadczeniem. Staramy się wszystko uchwycić w taki sposób, by niezależnie od tego czy masz akurat do czynienia z systemem policyjnym czy przechadzasz się ulicą, wszystko co widzisz, słyszysz i doświadczasz przypomina ci, że jesteś tą postacią w tym konkretnym czasie dla amerykańskiej historii i w tym konkretnym mieście - powiedział Haden Blackman, dyrektor kreatywny projektu.
Podczas słuchania jego słów oglądamy fragmenty rozgrywki znane z Gamescomu. Nocny Nowy Orlean z roku 1968 prezentuje się niezwykle pociągająco. Stolica Jazzu błyska nie tylko kolorowymi neonami i światłami przejeżdżających samochodów, ale także policyjnymi syrenami, gdy stróże prawa próbują załagodzić konflikt pomiędzy niezbyt trzeźwymi obywatelami. Główny bohater nie zwraca na to uwagi, oddala się na drugą stronę ulicy, nie chcąć wdawać się w niepotrzebny dyskusje i problemy. Ma zresztą na głowie inne rzeczy - niedawno wrócił z Wietnamu, został zdradzony przez włoską mafię i wkracza na drogę zemsty, podczas której jego celem staje się już nie tylko skrzywdzenie wrogów, ale także zbudowanie nowej organizacji. To gracz zdecyduje o tym, czy będzie ona podobna do tej, którą sam niszczy czy też będzie całkowicie odmienna.Twórcy zapewniają, że każde z zadań zrealizować będzie można na kilka sposobów, główny bohater zajmie się przede wszystkim wydzieraniem z rąk wrogów coraz większego terytorium, czyniąc to ulica po ulicy i dzielnica po dzielnicy, pozbawiając szeregi włoskiej mafii coraz ważniejszych osób, licząc na to, że jego działania zasieją w przeciwnikach strach i zaczną popełniać błędy. Jednocześnie bohater będzie miał do pomocy swoich przyjaciół, a to z którym spędzi najwięcej czasu wpływa na jego zachowanie się, rozwój tej postaci oraz stosunek pozostałych do siebie nawzajem oraz do Lincolna. Być może w ten sposób wpłyniemy także na ich losy, a nawet życie lub śmierć, choć twórcy gry nie chcieli tego przyznać wprost.
Premiera gry w przyszłym roku na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!