Twórca X-Com był przerażony, gdy dowiedział się o The Bureau: XCOM Declassified

Paweł Pochowski
2015/10/16 09:20
0
0

Julian Gollop wspomina, że informacje o strzelance w świecie X-Com przyjął ze średnim zadowoleniem.

Twórca X-Com był przerażony, gdy dowiedział się o The Bureau: XCOM Declassified

Julian Gollop to facet, któremu świat gier zawdzięcza stworzenie pierwszej części strategicznej strategii z kosmitami w roli głównej - X-Com. W rozmowie z PCGamesN wspomina on, że gdy po raz pierwszy usłyszał o planie na The Bureau: XCOM Declassified był przerażony. I to do tego stopnia, że prawie odpalił zbiórkę na kickstarterze, by stworzyć grze duchowego następcę, na jakiego zasługuje.

- Nie wiem, czy kiedykolwiek o tym wspominałem tak właściwie, ale gdy Take Two po raz pierwszy zapowiedziało grę z serii X-Com, która z czasem stała się The Bureau, i ujawnili, że będzie to FPS, byłem do tego stopnia przerażony, że chciałem wystartować z kampanią crowdfundingową, by zrobić porządną, X-Comową grę - wspomina Julian Gollop w rozmowie z przedstawicielem serwisu.

Oczywiście, ostatecznie Julian się na to nie zdecydował, a zamiast tego zaczął pracować nad rebootem swojego innego, taktycznego klasyka - Chaos Reborn. - Zmieniłem zdanie, gdy Firaxis zapowiedziało swoją wersję X-Com, ponieważ wiedziałem, że wykonają kawał dobrej roboty. Był więc taki epizod, gdy wydawało mi się, że zajmę się tym osobiście, ale tak się nie stało - wspomina Gollop.

GramTV przedstawia:

I chyba dobrze. Chaos Reborn jest prawie gotowe i jeszcze w tym miesiącu zakończy się faza wczesnego dostępu gry, X-Com 2 od Firaxis debiutuje w przyszłym roku i wiele osób czeka na niego z niecierpliwością, a nawet i "przerażające" The Bureau: XCOM Declassified ostatecznie nie było zwykłą strzelanką. Szczęśliwe zakończenie?

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!