Mojang i Oxeye Games ogłosili, że trzeba jeszcze naprawić nieco błędów w grze Cobalt, zanim gra zostanie wydana.
Mojang i Oxeye Games ogłosili, że trzeba jeszcze naprawić nieco błędów w grze Cobalt, zanim gra zostanie wydana.
- Pracowaliśmy nad Cobalt od dłuższego czasu i chociaż wszystkie funkcje w grze działają, aktualny build jest odrobinę zbyt zabugowany, byśmy czuli się z tym komfortowo - czytamy na blogu Mojang. - Chcielibyśmy, aby wszystkie elementy Cobalt - kampania, wyzwania, czy tryb wieloosobowy (lokalny lub sieciowy) spełniły wasze oczekiwania, nieważne na której platformie gracie. Prace będą wymagały jeszcze nieco czasu.
- Szczerze mówiąc, nie potrzebujemy aż czterech miesięcy, by naprawić błędy, które rzucają się w oczy, ale wydanie gry na konsolach to skomplikowany proces. Trzeba określić czasowe ramy wydania, uzyskać certyfikaty i odhaczyć na liście cały szereg innych elementów, zanim gra trafi w ręce graczy.
Dla przypomnienia - Cobalt to side-scrollowa platformówka, w której sterujemy robotem i strzelamy do przeciwników, korzystając z dobrodziejstw zwalniającego czasu. Gra ukaże się w lutym 2016 na Steamie, Xboksie One i Xboksie 360.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!