Będą mody w pecetowym Call of Duty: Black Ops III

Patryk Purczyński
2015/11/02 19:36
0
0

Studio Treyarch chce się przypodobać pecetowej społeczności - i takie działania z pewnością zostaną odebrane pozytywnie, a wręcz entuzjastycznie.

Będą mody w pecetowym Call of Duty: Black Ops III

"Dokładnie słuchaliśmy i analizowaliśmy Wasze prośby, dlatego z ogromną radością chcielibyśmy ogłosić, że udostępnimy Wam narzędzia do tworzenia map i modów na PC dla Call of Duty: Black Ops III!" - zapowiedziało studio Treyarch. Nie stanie się to jednak ani na premierę FPS-a, ani tuż po niej. Przez najbliższe miesiące odpowiednia ekipa będzie testowała narzędzia do tworzenia modów. Zamknięta alfa zakończy się w marcu 2016 roku i zapewne dopiero wtedy poznamy dokładniejszy termin udostępnienia wspomnianych narzędzi społeczności. Najpierw ukażą się one w formie otwartej bety.

"Pamiętajcie, że są to prace związane z tworzeniem oprogramowania, dlatego nie zawsze wszystko dzieje się tak szybko, jakbyśmy sobie tego życzyli. Czasami funkcje łączą się ze sobą, a czasami zostają zastąpione innymi, bardziej użytecznymi, a w tym wszystkim ograniczają nas pewne założone ramy czasowe" - pisze Treyarch.

GramTV przedstawia:

Dzięki narzędziom powstaną nowe mapy i mody. Treyarch udostępni też pliki do serwerów dedykowanych, dzięki czemu możliwe stanie się tworzenie potyczek z użyciem modyfikacji. Dopełnienie tego wszystkiego stanowić będzie przeglądarka serwerów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!