Spector nie lubi "flimowych" gier, bo, jak twierdzi, nie są to historie gracza.
Spector nie lubi "flimowych" gier, bo, jak twierdzi, nie są to historie gracza.
– Jeśli chcesz pokazać, jaki z ciebie zdolny gość, odczep się od mojego medium! Idź zrób sobie film czy coś takiego, bo takie rzeczy powinieneś robić – powiedział Spector.
Następnie twórca zapytany został o taką grę jak Uncharted:
- Tutaj mamy niewiele możliwości, żeby wyrazić siebie; wszystko tu skupia się wokół dotarcia do z góry ustalonej ścieżki, by dostać się do następnego punktu historii. To świetna historia, lepsza od tej, którą będę w stanie opowiedzieć w swojej grze, ale nie jest to historia gracza, nie jest to twoja historia.
Podobne zdanie miał również na temat The Walking Dead:
– Uwielbiam The Walking Dead, ale te wybory, które mamy w grze... To bardzo istotne wybory, ale napędzane przez projektantów, nie przez gracza. Każdy z takich wyborów był wcześniej napisany i opracowany gdzieś przez jakiegoś projektanta. Więc efekty tego wyboru zostały wcześniej ustalone przez dewelopera. - powiedział na koniec Spector.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!