Obcy: Izolacja bez obcego - dzięki modyfikacji

Patryk Purczyński
2015/11/09 20:41
0
0

Macie ochotę w spokoju zajrzeć w każdy kąt Sewastopolu? Teraz możecie wyzbyć się strachu przed krwawym spotkaniem z obcym dzięki modyfikacji.

Obcy: Izolacja bez obcego - dzięki modyfikacji

Creative Assembly napędziło nam niezłego stracha, prowadząc nas przez ciasne korytarze Sewastopolu w Obcym: Izolacji w nieustannym poczuciu nadciągającego niebezpieczeństwa. Teraz to poczucie można odstawić w ciemny kąt i w spokoju zwiedzić całą lokację, którą do tej pory przemierzaliśmy z duszą na ramieniu. Wszystko dzięki modyfikacji stworzonej przez użytkownika kryjącego się pod nickiem [Lebowski]-=ThArK=-.

Dzięki niemu gracze nie muszą się już obawiać, że zostaną zaatakowani przez tytułowego bohatera Obcego: Izolacji. - Sposobem, żeby to zrobić, jest wprowadzenie niewielkiej modyfikacji w pliku ALIEN.BML, który gra używa do wyznaczania atrybutów obcego - tłumaczy twórca modu. - Pod koniec pliku jest linia kodu, która wyznacza zachowanie obcego poprzez fragment "alien_behave". Ja zamieniam ją na "NoBehaviour", przez co obcy nadal znajduje się w jednym z kanałów wentylacyjnych, ale nic nie robi. Jest zamrożony - dodaje.

GramTV przedstawia:

Jeśli macie zatem ochotę na beztroskie zwiedzanie Sewastopolu, wiecie co robić. Jeżeli sami nie chcecie grzebać w plikach gry, zawsze możecie pobrać z sieci ten zmodyfikowany.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!