Według Dona Williamsona te liczby nadają się tylko do tworzenia przypadkowych zestawień.
Według Dona Williamsona te liczby nadają się tylko do tworzenia przypadkowych zestawień.
- Dane takie jak te właściwie nie mają znaczenia, ponieważ różne sprzęty osiągają pożądany efekt w różny sposób. Wraz z różnymi silnikami zbudowanymi po to, by skorzystać z ich sprzętowych właściwości, informacje takie przydają się tylko, gdy chcesz stworzyć wykres z przypadkowych danych i upracie sugerować, że jedna z konsol jest lepsza od drugiej. To sprzeczność, bo obydwie posiadają zmodyfikowane archiktektury Graphics Core Next (Liverpool oraz Durango), są więc do siebie bardzo podobne - odpowiedział Don Williamson. - Świetnym tego przykładem było stare PS2. Miałeś 2MB VRAM wolne po tym, gdy już załadowałeś bufor ramki. Dreamcast miał ogólnie 8MB, a Xbox 64MB dzielonego RAM. Pamiętam, że był czas, gdy wszyscy szaleli i próbowali w ten sposób udowodnić niższość PlayStation 2. Trudno było jednak w tamtym czasie wyjaśnić, że PS2 miało tak szybki system DMA (bezpośredni dostęp do pamięci), że jeśli byłeś odpowiednio zdolny, mogłeś zmieniać je 16 razy na ramkę, co efektywnie dawało aż 32MB pamięci VRAM - dodaje Don.
Co sądzicie o jego argumentacji? Zgadzacie się z nią czy nie do końca?
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!