Digital Foundry chwali wersję gry przygotowaną z myślą o poprzedniej generacji konsol.
Digital Foundry chwali wersję gry przygotowaną z myślą o poprzedniej generacji konsol.
Rise of the Tomb Raider na Xbox 360 wyświetlany jest w rozdzielczości 1280×720. Gra korzysta z wygładzania obrazu FXAA. Twórcy postawili więc na podobne rozwiązania, które zastosowali w poprzedniej części. Obraz wydaje się posiadać mniejsze głębie kolorów, a w większości scen tylko delikatnie korzysta z filtrowania tekstur - wersja na Xbox One jest więc wyraźnie ładniejsza, ale gra odpalona na dziesięcioletnim już Xboksie 360 naprawdę może się podobać mimo zmniejszonych tekstur dla postaci i otoczenia. Rozgrywka i mapy pozostały natomiast nietknięte i pod tym względem gra oferuje dokładnie to samo na obu platformach. Pod względem animacji gra oferuje przez większość czasu prawie 30 klatek na sekundę, spadki do niższych wartości są jedynie okazjonalne.
Polecamy Waszej uwadze także porównanie liczby klatek w obu grach. Oglądając je możecie także porównać grafikę obu wersji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!