Adam Jensen swoje talenty będzie szlifował z dala od blasku reflektorów dokładnie pół roku dłużej niż pierwotnie planowano.
Adam Jensen swoje talenty będzie szlifował z dala od blasku reflektorów dokładnie pół roku dłużej niż pierwotnie planowano.
"Wiem, że oczekiwania są niezwykle wygórowane, a my chcemy je nie tylko spełnić, ale wręcz wyprzedzić. Jesteśmy pewni i dumni z obecnego stanu gry. Mimo to podczas testowania pełnej gry widzimy, że będzie wymagała więcej czasu na dopracowanie na etapie poprodukcyjnym, by móc spełnić nasze wysokie standardy. Aby to osiągnąć, musimy przełożyć premierę na 23 sierpnia 2016. Przepraszamy za rozczarowania, jakie wywoła ta wiadomość, ale też dziękujemy za całe wsparcie i wszystkie komentarze. Ta gra to znacząca część naszego życia i nie chcemy iść na kompromisy, kiedy chodzi o jakość" - dodaje Anfossi.
Przypominamy, że Deus Ex: Rozłam Ludzkości powstaje z myślą o pecetach, Xboksie One i PlayStation 4.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!