Ukazywanie się kolejnych odsłon serii co rok prowadzi do zmęczenia marką i wydawania nie dopracowanych tytułów.
Ukazywanie się kolejnych odsłon serii co rok prowadzi do zmęczenia marką i wydawania nie dopracowanych tytułów.
Szef Take-Two, Strauss Zelnick, wyjaśnił, że wydawanie co roku takich gier, jak Grand Theft Auto, Red Dead Redemption czy Max Payne nie przyniosłoby niczego dobrego. Dłuższy czas oczekiwania sprawia natomiast, że ukazanie się nowej gry Rockstara jest wielkim wydarzeniem dla społeczności.
- Rynek pyta nas, czemu nie wydajemy co rok kolejnych odsłon uznanych serii - powiedział Zelnick na MKM Partners Investor Day Conference. - Uważamy, że w przypadku tytułów, które nie są grami sportowymi, lepiej jest budować napięcie i sprawić, by fani czekali na nie z niecierpliwością. Z jednej strony, pozwala to odpocząć marce, a z drugiej - wydać grę cechującą się najwyższą jakością. Nie da się tego osiągnąć rok po roku.
Wśród serii, których kolejnych odsłony mają być w przyszłości wydawane w bardziej regularnych odstępach czasu, Zelnick wymienił BioShock i Borderlands. Z kolei GTA i Red Dead Redemption wymagają dłuższego cyklu produkcyjnego, więc nie da się ująć ich w żaden schemat. Nie zapowiedziano jednak nowych części tych serii.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!