Biznes zawartości cyfrowej przyniósł 118 milionów dolarów wpływu, ale już zyski spadły o prawie 30 proc. i wyniosły 12,5 mln dolarów. Taki stan rzeczy w głównej mierze spowodowany jest brakiem dużej premiery w okresie branym pod uwagę do raportu finansowego. Automaty do gier spisały się jeszcze gorzej - tu przychody spadły o 8,6 proc. do 36 mln dolarów, zaś zyski aż o 46,2 proc. do 2,8 mln dolarów. Przemysł Pachinko przyniósł zaś Capcomowi 76-procentowy wzrost przychodów, które wyniosły 100 milionów dolarów, głównie dzięki maszynie Resident Evil 6. Nie uchroniło to jednak firmy przed zanotowaniem ponad 19-procentowego spadku zysków operacyjnych. Te wyniosły 21,5 mln dolarów.
Choć minione sześć miesięcy Capcom zakończył nad kreską, zyski względem tego samego okresu rok do roku wyraźnie spadły.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!