Street Fighter V projektowany nie tylko z myślą o profesjonalistach

Paweł Pochowski
2015/12/08 17:45
0
0

Producenci gry nie zapominają także o zwykłych fanach, którzy odpalają ją dla czystej rozrywki.

Street Fighter V projektowany nie tylko z myślą o profesjonalistach

Jak przyznaje twórca serii, Yoshinori Ono, Street Fighter V chce zachować swoją głębię i kompleksowość, ale jednocześnie uniknąć wysokiego progu wejścia, charakterystycznego dla ostatnich części serii.

- Street Fighter III jest świetnie znane z tego, że to tytuł klasy mistrzowskiej (...), ale gra doszła do momentu, w którym poziom jest tak wysoki, że tylko najlepsi gracze mogą z sobą rywalizować na tej samej stopie. Po pewnym punkcie musisz być ekspertem, by mieć choćby cień szansy - powiedział Yoshinori, który dodał ponadto, że pragnie uniknąć takiej sytuacji przy "piątce". Odnośnikiem dla jego nowej gry jest natomiast... Street Fighter II. - Powiedziałem chłopakom w studio: oto co zrobimy - użyjemy dzisiejszej technologii i zrobimy Street Fighter II - dodał Y. Ono.

GramTV przedstawia:

- Gdy rozmawialiśmy o produkcji Street Fighter V, chcieliśmy się upewnić, że obniżamy próg wejścia tak, jak to po ludzku możliwe. Chcieliśmy obniżyć przepaść pomiędzy bardzo, bardzo dobrymi, a całkiem nowymi graczami. Pragnęliśmy także, by wszystko, czego nauczyliście się w poprzednim tytule nadawało się do wyrzucenia przez okno - a przynajmniej na tyle, na ile to możliwe. Gdy w końcu tego dokonaliśmy zmniejszyliśmy różnicę poziomów pomiędzy doświadczonymi i nowymi graczami. Teraz to bardzo mała różnica - tłumaczy producent gry, według którego "gry powinny być rozrywką wykorzystywaną przez jak największą grupę ludzi".

Przypominamy, że Street Fighter V pojawi się na PC i PlayStation 4 już 16 lutego. Co z Xbox One? Posiadacze konsoli od Microsoftu mogą jedynie zastosować się do rady Yoshinori z zeszłego miesiąca.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!