- Poprawki do rozstrzygania kolizji od strony sędziego i wykrycia wyjazdu za linię wewnętrzna
- Liczne poprawki działania i wyglądu interfejsu gry oraz przyznawania achivementów
- Możliwość treningu na dowolnym obiekcie (nawet jeszcze nie odblokowanym)
- Poprawione zachowanie kamery FPP podczas podniesienia przedniego koła
- Poprawione drobne błędy w replay studio oraz przy wielokrotnym restartowaniu wyścigów
- Usprawnione sortowanie zawodników w podsumowaniach
- Możliwość zmiany jednostek z km/h na mp/h w opcjach
- Rozglądanie się zawodników na poczynania rywali w trakcie wyścigu
- Nowe animacje zawodników po wyścigu, w trakcie ślizgu i korekty
Jak zatem widać, usunięto całkiem sporo pomniejszych, ale doskwierających niedociągnięć. Dodatkowo Techland poinformował, że FIM Speedway Grand Prix 15 zadebiutowało w Australii. Przypomnijmy, że na Antypodach odbył się ostatni turniej tegorocznego cyklu Grand Prix, po którym Tai Woffinden już oficjalnie mógł się cieszyć ze zdobytego rundę wcześniej indywidualnego mistrzostwa świata na żużlu. Oczywiście sam obiekt w Melbourne dostępny jest także w grze.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!