Deweloperzy w ciągu najbliższych dni obiecują naprawić część znanych problemów.
Deweloperzy w ciągu najbliższych dni obiecują naprawić część znanych problemów.
Rozgrywka zostanie ulepszona także dzięki zwiększeniu częstotliwości odświeżania pozycji gracza przez serwer. Dotychczas dzieje się to 30 razy na sekundę. Po zmianie wartość ta zostanie podwojona, dzięki czemu poruszanie się będzie poprawniej rejestrowane i przekazywane do pozostałych osób. Inny z problemów dotyczy podłączania do złego centrum serwerowego. Jak przyznają twórcy, czasem zdarza się, że gra po prostu łączy się do niewłaściwego serwera, co ogólnie wpływa negatywnie na rozgrywkę. Twórcy zapewniają, że to także zostanie poprawione jeszcze w tym miesiącu, a patch rozwiąże ponadto problem związany z wysokimi pingami.
Ponadto deweloperzy Rainbow Six: Siege przyznają, że są obecnie zadowoleni z pracy systemu zabezpieczającego grę przed oszustami, choć nie zdradzą o nim nic, by nie narazić go na złamanie. Dowiedzieliśmy się także, że zespół ma w planach udostępnienie wszystkich map dla każdego trybu rozgrywki, nie planuje jednak wprowadzenia do rozgrywki ani znanej z alfy mapy taktycznej, ani dodania nowych "sytuacji". W dalszej przyszłości ekipa deweloperów chce za to umożliwić zmiany w personalizacji i wyposażeniu Operatora (a więc specjalizacji) pomiędzy meczami, bez konieczności wychodzenia z trybu wieloosobowego. Jest także szansa, że z czasem w Rainbow Six: Siege pojawi się większa liczba części do karabinów (temat nie został jeszcze domknięty), globalna lista najlepszych graczy dzielona według np. trybów zabawy oraz możliwość wcielania się w widza i obserwowania zabawy innych. Kolejna z planowanych nowości, która pojawi się dopiero "z czasem", to specjalny tryb wideo dla daltonistów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!