A stawiane kandydatom wymagania pozwalają nam przewidzieć pierwsze szczegóły.
A stawiane kandydatom wymagania pozwalają nam przewidzieć pierwsze szczegóły.
Pierwsze z dwóch wolnych stanowisk to menadżer działu "quality assurance", który będzie odpowiadał za działania zarówno małego, wewnętrznego zespołu testerów, jak i koordynował prace znacznie większej ekipy zatrudnionej w zewnętrznej firmie. W wymaganiach pojawia się znajomość silnika Unreal Engine oraz doświadczenie we współpracy ze Steamem. Mile widziana byłaby natomiast pasja dla "narracyjnych strzelanek". Podobne zapisy znalazły się w ogłoszeniu dla projektanta systemów rozgrywki. Irrational Games wspomina tam o umiejętnościach gracza, możliwościach przeciwników, cooldownach, lootcie przedmiotów czy ulepszaniu postaci, a także wymaganym doświadczeniu w pracy z silnikiem Unreala.
Wygląda więc na to, że nowa gra od Irrational Games będzie podobnie jak BioShock strzelanką kładącą duży nacisk na opowiadanie historii. Zresztą, Ken Levine od zawsze mówi o tym, jak ważne jest dla niego kreowanie opowieści i prowadzenia przez nią gracza, możemy więc nie tylko spodziewać się dobrego scenariusza, ale także zawartych w nim ciekawych rozwiązań. Ja osobiście trzymam za to kciuki.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!