Twórcy przyznali, że zbyt szybko wprowadzili za dużo zmian, nie osiągając zamierzonych efektów.
Twórcy przyznali, że zbyt szybko wprowadzili za dużo zmian, nie osiągając zamierzonych efektów.
- Trudno ocenić wpływ zmian na rozgrywkę, jeśli wprowadzi się ich za dużo na raz - pisze zespół CS:GO. - Zimowa aktualizacja przyniosła parę poważnych zmian w grze, w tym nową broń oraz działanie pistoletów i karabinu na nieco innych zasadach. Ponieważ najprawdopodobniej zmieniliśmy zbyt wiele rzeczy zbyt szybko, w dzisiejszej aktualizacji cofamy zarówno działanie karabinu, jak i pistoletu, do takiego stanu, jak przed zimową aktualizacją.
Zespół CS:GO przyznał, że nie udało się dobrze oszacować reakcji społeczności na wprowadzone zmiany, i że w przyszłości postara się lepiej komunikować z fanami. Ekipa zamierza spróbować jeszcze raz wprowadzić lepszy balans dla pistoletów i sprawić, by gracze byli nagradzani, jeśli nie strzelają z karabinów na oślep. Twórcy zapewnili także, że starają się naprawiać błędy i uważnie śledzą komentarze, choć nieczęsto odpowiadają na nie bezpośrednio.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!