Reboot Amplitude z trybem FreQ wzorowanym na FreQuency

Małgorzata Trzyna
2015/12/23 12:50
0
0

Twórcy postanowili pozwolić graczom wybierać między poruszaniem się w tunelach a płaskimi ścieżkami.

Reboot Amplitude z trybem FreQ wzorowanym na FreQuency

- W pierwotnej wersji Amplitude odeszliśmy od projektu tuneli z FreQuency i spłaszczyliśmy ścieżki - powiedział Pete Maguire, przedstawiciel Harmonix. - Zrobiliśmy to z myślą o łatwiejszym rozpoznawaniu ścieżek, dzięki czemu gracze mogliby bez trudu zapamiętać mapę danego utworu. Sądziliśmy, że spłaszczenie ścieżek pozwoli graczom pamiętać, że np. w pewnej piosence bębny zawsze są na skraju, z lewej strony. Ten sposób umożliwił nam również na pokazywanie otoczenia w większym stopniu.

GramTV przedstawia:

- Nie wiedzieliśmy, że to podzieli graczy (a także nasz własny zespół) na dwa obozy: tych, którzy uważają tunele za świetny pomysł i tych, którzy wolą autostradę ścieżek. Nawet po ponad 12 latach jesteśmy podzieleni! Zatem uznaliśmy, że dzięki sprytnym rozwiązaniom technicznym, udostępnimy obie opcje. Teraz to wy zadecydujecie, który tryb jest dla was przyjemniejszy!

Amplitude ukaże się 5 stycznia 2016 na PlayStation 4, będzie można je kupić przez PSN. Gra będzie oferować ponad 30 utworów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!