Halo: Reach na Xbox One - konsola i animacja w grze się nie polubiły

Paweł Pochowski
2015/12/29 11:45
0
0

Dla konsol aktualnej generacji problematyczne okazują się być nie tylko nowe, ale i starsze gry.

Halo: Reach na Xbox One - konsola i animacja w grze się nie polubiły

Od listopada posiadacze Xboksa One cieszą się funkcją wstecznej kompatybilności, dzięki której mogą odpalać gry z Xboksa 360. Microsoft zgodnie z zapowiedzią aktywnie rozwija bazę obsługiwanych w ten sposób gier - w grudniu ich lista wzbogaciła się o 18 nowych pozycji. Jednak nie wszystko poszło zgodnie z planem. A przynajmniej nie w przypadku świeżo dodanego do bazy Halo: Reach.

Gracze na forach skarżą się, że Halo: Reach na Xbox One działa gorzej niż na Xboksie 360. - Musimy pogadać o porcie Halo: Reach na Xboksa One. Jest niegrywalny! Gra wyświetla 10-20 fps w miejscu, gdzie 360 generowało płynne 25-30 klatek - napisał użytkownik "GT500 Mustangs" na oficjalnym forum gry. - To jest nie do zaakceptowania, przestawiłem nawet Xboksa w tryb 720p ale to nic nie dało! - dodaje rozżalony gracz.

Jak zauważa Gamespot sytuacja nie jest aż tak tragiczna, by nazwać Halo: Reach niegrywalnym, ale coś jest na rzeczy. W porównaniu przygotowanym przez VG Tech ewidentnie widać, że produkcja lepiej radzi sobie na starszej konsoli.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!