Twórcy przyglądają się także możliwości wsparcia dla modyfikacji.
Twórcy przyglądają się także możliwości wsparcia dla modyfikacji.
Co więcej, studio Fatshark przygląda się możliwości wsparcia modów tworzonych przez fanów. Pomysł póki co pozostaje jedynie ciekawą opcją na przyszłość, ale kto wie - może kiedyś doczekamy się jego realizacji. - Rozmawialiśmy o tym sporo i z całą pewnością jest to element, któremu dobrze się przyjrzymy. Jesteśmy wielkimi fanami społeczności modderskiej, spodziewałbym się więc, że coś w tym temacie zrobimy. Jednakże na ten moment nie znajduje się to w naszym planie pracy - powiedział Martin Wahlund, CEO studia w rozmowie opublikowanej przez serwis wccftech.co.
Podobnie ma się sytuacja ze wsparciem dla DirectX 12. Tu co prawda klamka już zapadła, a pomysł z całą pewnością doczeka się realizacji, ale ponownie pytaniem bez odpowiedzi pozostaje "kiedy?". W tym momencie Fatshark pracuje nad konsolowymi wersjami gry. Jak ujawnił Martin, przed ekipą ciągle sporo testów i optymalizacji, jest też zbyt wcześnie, by mówić o szczegółach technicznych, ale oprawa audiowizualna w konsolowych wersjach mniej więcej powinna odpowiadać "wysokim" ustawieniom grafiki z PC.
Zainteresowanych tematem odsyłamy do recenzji autorstwa Sławka Serafina, który chwalił produkcję m.in. za "soczystą, widowiskową walkę wręcz" oraz "niezłą oprawę techniczną".
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!