Sony zrekompensuje graczom około 12-godzinną przerwę w działaniu PlayStation Network - szczegóły poznamy niebawem.
Sony zrekompensuje graczom około 12-godzinną przerwę w działaniu PlayStation Network - szczegóły poznamy niebawem.
Wczoraj, około godziny 17:00, nastąpiła niespodziewana przerwa w działaniu PlayStation Network, co uniemożliwiło graczom rozgrywkę przez sieć czy zarządzanie swoimi kontami. Sony natychmiast ogłosiło, że pracuje nad rozwiązaniem problemu. PSN zaczęło ponownie działać dopiero po kilkunastu godzinach. Rozczarowani gracze mogą liczyć na przedłużenie subskrypcji PS Plus, PS Now i wypożyczonych filmów. O ile? Jeszcze nie wiadomo, ale Sony ogłosiło na Twitterze, że już wkrótce poda szczegóły.
W ubiegłym roku, w okresie bożonarodzeniowym, gracze również borykali się z problemami z sieciowymi usługami PlayStation, które stały się celem ataku grupy hakerów. W ramach rekompensaty użytkownicy otrzymali wówczas dodatkowe pięć dni subskrypcji PS Plus oraz 10% zniżki na zakupy w sklepie PlayStation.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!