SuperData Research szacuje, jakie będzie zainteresowanie konsumentów PlayStation VR i innymi goglami w nadchodzących 12 miesiącach.
SuperData Research szacuje, jakie będzie zainteresowanie konsumentów PlayStation VR i innymi goglami w nadchodzących 12 miesiącach.
Największe zainteresowanie tego rodzaju sprzętem nie powinno być jednak według SuperData Research odnotowane wśród użytkowników kosnol stacjonarnych. "Nawet najbardziej zatwardziali gracze, grupa znana ze swojego apetytu, wskazuje, że chce wydać około 300 dolarów na urządzenie do wirtualnej rzeczywistości. To sugeruje, że producenci platform początkowo musieliby dopłacać do swojego sprzetu, by zdobyć znaczące udziały w rynku" - twierdzą specjaliści z SuperData Research.
Badacze sugerują, że konsumenci będą woleli zapoznać się z wirtualną rzeczywistością na swoich smartfonach, gdzie opcja ta będzie dużo tańsza. Dopiero wówczas będą bardziej skłonni do większych wydatków. Dla porównania, Google Cardboard może się rozejść w ciągu roku nawet w 27 milionach egzemplarzy, zaś gogle przeznaczone na PC, jak Oculus Rift i Vive Pre, mają szansę trafić do 6,6 mln odbiorców.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!