Dying Light na Xbox One może otrzymać obsługę DirectX 12

Paweł Pochowski
2016/01/23 20:00
0
0

Techland zamierza także poprawić animację w swojej produkcji.

Dying Light na Xbox One może otrzymać obsługę DirectX 12

Dodatek The Following, oprócz nowej mapy i innych nowości, odświeża także stronę wizualną Dying Light poprawiając chociażby dystans doczytywania się obiektów, mimikę twarzy czy oświetlenie. Jednak, jak dowiedział się serwis Gamingbolt, producenci gry nie wprowadzili poprawek co do rozdzielczości na Xbox One. Choć wersja dedykowana PlayStation 4 wyświetlana jest w 1920x1080 pikseli, gra na konsoli Microsoftu działa w rozdzielczości 1536x1080 - i tak już pewnie zostanie. - To cały czas jest 1536x1080 pikseli. Wierzymy, że płynniejsza animacja jest ważniejsza od rozdzielczości - powiedział Tymon Smektała.

To zresztą nie koniec usprawniania Dying Light na Xboksie One. Techland oczywiście ma zamiar dalej wspierać swoją grę, stąd też pomysł zaimplementowania obsługi DirectX 12. - Kombinowaliśmy przez moment z DirectX 12 - przyznaje Tymon, choć zaraz dodaje, że sprawa nie zostanie zakończona przed debiutem The Following. Dopiero po tym deweloperzy powrócą do dłubania przy tej technologii i zobaczą, co uda się z nią osiągnąć.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!