Były szef Sony Online Entertainment/Daybreak Studios, John Smedley, zapewnia, że prace nad grą będą kontynuowane dzięki inwestorom.
Były szef Sony Online Entertainment/Daybreak Studios, John Smedley, zapewnia, że prace nad grą będą kontynuowane dzięki inwestorom.
Zbiórka na Hero's Song, RPG roguelike trwała zaledwie sześć dni, zanim została odwołana. W tym czasie udało się zebrać 136 000 dolarów z potrzebnych 800 000. Twórcy - Pixelmage Games - uznali, że nie uda się osiągnąć zamierzonego celu, więc wstrzymali kampanię przed jej zakończeniem, jednak dzięki inwestorom będą kontynuować prace nad grą. Obiecują również regularnie aktualizować swoją stronę, by prezentować postępy.
- Po przeanalizowaniu naszych celów i zdaniu sobie sprawy, że nie zdołamy przekroczyć wyznaczonego progu, zdecydowaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie zakończyć kampanię na Kickstarterze - napisał Smedley. - Doceniamy wsparcie, jakie otrzymaliśmy od wpłacających pieniądze i od społeczności Kickstartera. Był to nasz pierwszy Kickstarter i popełniliśmy błędy, rozpoczynając zbiórkę. Chciałbym wszystko wyjaśnić. Włożyliśmy sporo wysiłku i czasu w Kickstartera, ale to oczywiste, że zabrakło np. takich rzeczy, jak fizyczne dobra. Ponieważ startowaliśmy wcześnie, przyznaję, że nie mieliśmy do pokazania wystarczająco dużo fragmentów rozgrywki, by przykuć uwagę ludzi.
- Dobra wiadomość jest taka, że inwestorzy nas wspierają nadal, i że Hero's Song zostanie ukończone w czasie, który sobie założyliśmy. Cieszę się również, mogąc powiedzieć, że nie będziemy musieli korzystać z pieniędzy wydawców. Miało to dla nas kluczowe znaczenie, byśmy mogli zachować kreatywną kontrolę nad projektem.
Hero's Song zmierza na PC, nieco później trafi na Mac, i niewykluczone, że ukaże się także na konsolach. Premiera planowana jest na październik 2016.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!