Battlestate Games opowiada o realizmie, broniach i animacji w grze.
Battlestate Games opowiada o realizmie, broniach i animacji w grze.
Z pierwszego odcinka dowiadujemy się, że prace nad Escape from Tarkov trwają już od roku 2012, lecz do niedawna starano się utrzymać je w tajemnicy. Swoją opowieść o grze Nikita rozpoczyna od zarysowania ram uniwersum, w ramach którego rozgrywają się przedstawione wydarzenia. Szybko poznajemy kolejne kulisy prac nad grą. Przygotowany przez twórców wideopamiętnik to okazja do obejrzenia niepublikowanych wcześniej zakulisowych scen kręconych podczas m.in. sesji motion-capture czy utrwalających testowanie poszczególnych broni lub sesję nagrywania wystrzałów. To także szansa, by zobaczyć nowe fragmenty gameplay'u oraz posłuchać o głównych założeniach tytułu. Jak się przekonacie oglądając poniższy filmik, najważniejszy w Escape from Tarkov będzie realizm. Ponadto poznacie szczegóły na temat uzbrojenia, które znajdzie się w grze. Filmik zdradza także, że tytuł być może dostanie wsparcie dla Oculus Rifta, choć muszę przyznać, że zainteresowanie wirtualną rzeczywistością po ujawnieniu cen pierwszych sprzętów mocno ostygło.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!