Liczba klatek na sekundę w Firewatch potrafi spaść poniżej 30, i choć nie uniemożliwia to rozgrywki, Campo Santo pracuje nad poprawą wydajności.
Liczba klatek na sekundę w Firewatch potrafi spaść poniżej 30, i choć nie uniemożliwia to rozgrywki, Campo Santo pracuje nad poprawą wydajności.
- Aktualnie rozmawiamy zarówno z Sony, jak i z Unity, a także dokładamy starań, by poprawić wydajność Firewatch na PS4 - napisał jeden z twórców, posługujący się nickiem "cabel" na forum NeoGAF. - To trudne zadanie, gdyż wymaga współpracy wszystkich stron - nie jest to problem, który możemy rozwiązać sami, jak np. wyeliminowanie buga. Zamierzamy jednak wydawać łatki na wszystkie platformy, by z czasem naprawić wszystkie problemy z zawartością i wydajnością, z którymi możemy się uporać.
Przygodowa gra Firewatch, mimo problemów z utrzymaniem stałej liczby klatek na sekundę, została ciepło przyjęta - większość ocen jest pozytywna. Średnia ocen gry na Metacritic na PC to 82/100, na PS4 jest nieco niższa - 75/100.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!