Choć wydawanie Hitmana w odcinkach budzi różne odczucia, szef IOI, Hannes Seifert, uważa, że podejście jego zespołu jest właściwe.
Choć wydawanie Hitmana w odcinkach budzi różne odczucia, szef IOI, Hannes Seifert, uważa, że podejście jego zespołu jest właściwe.
Pierwszy odcinek Hitmana ukaże się 11 marca, następne epizody będą udostępniane w kolejnych miesiącach. Seifert wyjaśnia, że w ten sposób niecierpliwi gracze mogą zacząć zabawę wcześniej, zaś osoby, które nie lubią gier w odcinkach, mogą poczekać na wydanie edycji zawierającej wszystkie epizody.
- Kiedy zaczynaliśmy prace po wydaniu Rozgrzeszenia, zdecydowaliśmy się na inne podejście - powiedział Seifert w rozmowie z Videogamerem. - Wówczas nie posługiwaliśmy się jeszcze terminem "epizodyczny", ponieważ nie był on ukuty. Mówiliśmy, ze to "rozbudowywanie świata Hitmana" i o tym, w jaki sposób moglibyśmy rozwijać ten tytuł, dodawać zawartość w rozsądny sposób, co również sprawi, że gra będzie lepsza, a jej ukończenie nie zajmie nam sześciu lat - a tyle czasu upłynęło między Krwawą Forsą a Rozgrzeszeniem.
- Zaplanowaliśmy to dość wcześnie, ale rynek musiał również ewoluować w pewien sposób, by miało to sens. W końcu Hitman to gra wysokobudżetowa, potrzebuje odbiorców, musi być do kogoś skierowana, i oczekuje się po niej wiele po 15 latach istnienia marki. Wszystkie te elementy połączone ze sobą sprawiły, że odeszliśmy od początkowej wizji kilka razy, a teraz ponownie do niej powróciliśmy. To niezdecydowanie wywołało zamieszanie, za które osobiście przepraszam. Myślę, że powinniśmy bardziej upierać się przy swoim, choć to budzi kontrowersje, ale teraz czuję, że nasze podejście jest właściwe. Hitman jest napisany tak, by rozgrywka była epizodyczna, a technologia, jaką wykorzystujemy, pozwala nam stworzyć w ten sposób lepszą grę.
Nowego Hitmana gracze przetestują po raz pierwszy podczas bety, która rozpocznie się 12 lutego na PS4 i 19 lutego na PC.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!