Twórcy poprawili odległość rysowania obiektów, ustabilizowali liczbę klatek na sekundę w wielu miejscach i zmniejszyli liczbę automatycznych zapisów.
Twórcy poprawili odległość rysowania obiektów, ustabilizowali liczbę klatek na sekundę w wielu miejscach i zmniejszyli liczbę automatycznych zapisów.
Studio Campo Santo ogłosiło, że wydało łatkę do Firewatch na PlayStation 4, która "znacząco poprawia wydajność gry". Wśród zmian wprowadzonych z aktualizacją znalazły się:
Twórcy zapewniają, że współpracują nadal z Unity i chcą jeszcze bardziej ulepszyć grę, przenosząc ją na nadchodzącą wersję silnika. W planach mają także dodanie napisów w różnych językach na PS4. Na razie nie wiadomo, na kiedy nowe aktualizacje będą gotowe.
Warto jednak wspomnieć, że mimo wydania łatki 1.02, użytkownicy w komentarzach na blogu Campo Santo nadal skarżą się na problemy z działaniem gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!