Civilization obchodzi w tym roku 25-lecie swojego istnienia. Firaxis Games dumnie przedstawia statystyki, a Sid Meier opowiada o początkach serii.
Civilization obchodzi w tym roku 25-lecie swojego istnienia. Firaxis Games dumnie przedstawia statystyki, a Sid Meier opowiada o początkach serii.
Właśnie z okazji 25-lecia Cywilizacji głos podczas DICE Summit zabrał sam Sid Meier. W swoim wystąpieniu wrócił do tego, jak kształtowała się pierwsza odsłona tak popularnej dziś serii. - Czuliśmy, że gra zapewnia dobrą zabawę. Nie było drugiej takiej produkcji. Mogliśmy wejść na zupełnie nowy grunt i sprawić, że to zaskoczy. Były sygnały, że strategia może być czymś fajnym - wspominał.
- Chcieliśmy stworzyć coś dużego. A może by tak wziąć się za historię cywilizacji? Inspiracje czerpaliśmy z SimCity. Rdzeniem była określona liczba prostych systemów: ekonomii, walki, wzrostu. Wszystko było zrozumiałe samo w sobie, a kiedy zaczęło ze sobą współdziałać, gracz miał przed sobą wiele interesujących decyzji - dodał Meier.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!