Sezon 3 przyniesie nie tylko nowe postacie, ale także ulepszenia, dzięki którym oprawa wizualna gry znacznie zyska na jakości.
Sezon 3 przyniesie nie tylko nowe postacie, ale także ulepszenia, dzięki którym oprawa wizualna gry znacznie zyska na jakości.
Dyrektor artystyczny, Chad Greene, zapowiedział, że w Killer Instinct Season 3 gracze mogą liczyć na ogólną poprawę wrażeń z rozgrywki. Twórcy poprawili szereg elementów wizualnych, takich jak technologia odbić na arenach czy przestrzeń barw; dodali także nowe, dynamiczne oświetlenie, które zapewnia większy realizm i sprawia, że postacie i areny lepiej do siebie pasują.
- W miarę rozwoju technologii, grafika staje się coraz potężniejsza, gracze spodziewają się wspaniałej oprawy graficznej na współczesnym sprzęcie - powiedział Greene. - Już we wczesnych fazach prac nad Sezonem 3 wiedzieliśmy, że musimy podnieść poprzeczkę w wielu aspektach i z pasją poświęciliśmy się tworzeniu oprawy graficznej godnej nowej generacji. Aby to zrobić, musieliśmy dokonać przeglądu naszych narzędzi i elementów, które przygotowywaliśmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów i ze sposobu, w jaki wykorzystujemy graficzne możliwości Xboksa One.
Efektem zmian jest nowy, dynamiczny system oświetlenia, dzięki któremu wygląd postaci zmienia się, w zależności od światła na arenie. W ten sposób bohaterowie znacznie lepiej pasują do całości. Twórcy zadbali jednak, by było widać ich wyraźnie na tle otoczenia, co jest bardzo ważne w przypadku bijatyki. Screeny porównujące sytuację "przed" i "po" zmianach znajdziecie na stronie Ultra Combo.
Killer Instinct Season 3 startuje na Xboksie One i Windows 10 w marcu.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!