Gears of War: Ultimate Edition zadebiutował na PC

Paweł Pochowski
2016/03/01 17:15
0
0

Microsoft dość niespodziewanie poinformował o debiucie pecetowej wersji gry w swoim sklepie.

Gears of War: Ultimate Edition zadebiutował na PC

Wygląda na to, że opublikowane przypadkowo w zeszłym tygodniu zalecane i minimalne wymagania sprzętowe Gears of War: Ultimate Edition nie wzięły się całkowicie z przypadku. Microsoft zaprezentował dziś "wiosenny katalog gier na Xbox One i Windows 10", a w przesłanej do mediów informacji prasowej zakomunikował o dzisiejszym debiucie gry w swoim sklepie. Tytuł jest już dostępny w sugerowanej cenie 130 złotych.

Wśród najważniejszych cech produkcji wymienia się m.in. dodatkowe etapy, których nie było w oryginalnej wersji Gears of War: Ultimate Edition, a także zupełnie nową stronę wizualną oferującą efekty DirectX 12 oraz rozdzielczość 4k. Dodatkowo gracze komputerowi otrzymają "pakiet skórek broni deluxe oraz 11 bonusowych postaci do wykorzystania w rozgrywce wieloosobowej". Jeżeli liczyliście na to, że wcześniejsze wymagania względem komputerowej wersji okażą się przesadzone, niestety są one identyczne z widniejącymi dziś w sklepie. Publikujemy je poniżej.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • System: Windows 10 w wersji 64-bitowej (1511)
  • Procesor: Intel Core i5 @ 2.7Ghz lub AMD FX sześciordzeniowy
  • Pamięć: 8 GB RAM (2 GB VRAM)
  • Grafika: Geforce GTX 650 Ti lub Radeon R7 260x
  • Dysk twardy: 60 GB wolnego miejsca
  • DirectX 12

GramTV przedstawia:

Rekomendowane wymagania:

  • System: Windows 10 w wersji 64-bitowej (1511)
  • Procesor: Intel Core i5 @3.5GHz+ lub AMD FX ośmiordzeniowy
  • Pamięć: 16 GB RAM (4 GB VRAM)
  • Grafika: GeForce GTX 970 lub Radeon R9 290X
  • Dysk twardy: 60 GB wolnego miejsca
  • DirectX 12

Wymagania dla rozdzielczości 4K:

  • System: Windows 10 w wersji 64-bitowej (1511)
  • Procesor: Intel Core i7 @ 4Ghz lub AMD FX ośmiordzeniowy
  • Pamięć: 16 GB RAM (6+ GB VRAM)
  • Grafika: Geforce GTX 980 Ti lub Radeon R9 390X
  • Dysk twardy: SSD + 60 GB wolnego miejsca na dysku
  • DirectX 12
Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!