Twórca Quantum Breaka zaskoczony krytyką po ogłoszeniu pecetowej wersji gry

Patryk Purczyński
2016/03/05 12:22
0
0

Nie takiej reakcji fanów na wieść o tym, że Quantum Break trafi na PC, spodziewał się Sam Lake. Scenarzysta stara się ich jednak zrozumieć.

Twórca Quantum Breaka zaskoczony krytyką po ogłoszeniu pecetowej wersji gry

Sam Lake nie kryje zaskoczenia negatywnym odzewem fanów na ogłoszenie pecetowej wersji Quantum Breaka. - Byłem nieco skołowany tą reakcją. Rozumiem, że ludzie są pełni pasji i czują własność względem preferowanej przez siebie platformy. Rozumiem to. Jednocześnie jako twórcy gry takiej jak ta mamy nadzieję, że będzie się nią cieszyło tak wiele osób, jak to możliwe. Z mojej perspektywy dodanie kolejnej opcji zagrania w ten tytuł niesie ze sobą same pozytywy - ocenia.

- Na pecetach mamy mnóstwo fanów. Patrząc na historię Remedy, PC zawsze było jej częścią. Jesteśmy naprawdę zadowoleni, że wypuściliśmy komputerową wersję Alana Wake'a. Oczywiście są to decyzje biznesowe, nie można o nich mówić aż do osiągnięcia finalnego porozumienia - zaznacza Lake i dodaje, że komputery zapewniają wyjątkową moc sprzętu. Dzięki temu Quantum Break będzie można uruchomić w rozdzielczości 4K i 60 fps.

GramTV przedstawia:

Lake ma nadzieję, że takie udogodnienia, wraz z obsługą myszy i klawiatury, zadowolą odbiorców gry na PC. - Mogę zrozumieć fakt, że ludzie są pełni pasji. Koniec końców, ta pasja wśród fanów jest dla nas ważna. Ja jestem po prostu szczęśliwy mogąc grać w te rzeczy i być w stanie je tworzyć, by inni również mogli w nie grać. Platforma nie ma tak naprawdę... Jesteśmy niezależnym studiem! Mamy świetną i długotrwałą relację z Microsoftem. Są dla nas świetni. A tutaj chodzi przecież przede wszystkim o gry - konkluduje przedstawiciel Remedy Entertainment.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!