Codemasters przygotowuje się do konsolowego debiutu gry.
Codemasters przygotowuje się do konsolowego debiutu gry.
Co więcej, w wywiadzie dla IGN Paul Coleman odniósł się do planów studia, by gra była wyświetlana w 1080p oraz 60fps na obu konsolach. Jak informuje Paul, efekt prawie udało się osiągnąć. W przypadku PS4 mamy do czynienia z rozdzielczością 1080p oraz stabilną animacją wynoszącą 60 klatek na sekundę. Xbox One ma pod tym względem trochę gorzej, ale twórcom udało się osiągnąć 60fps przy 1080p, choć gra korzysta z dynamicznego skalowania, a miejscami rozdzielczość została lekko obniżona z troski o animacje.
Co jednak najważniejsze, a w przypadku DiRT Rally nie jest tym grafika, reszta rozgrywki pozostała bez zmian. Codemasters przenosząc grę wiedziało, jak wielkie oczekiwania mają fani, którzy pragną na konsolach gry rajdowej z prawdziwego zdarzenia. Stąd też pomiędzy pecetową, a konsolową wersją nie wprowadzano większych zmian. Paul zdradził, że tworzenie na PS4 i XO było znacznie prostsze - po pierwsze dlatego, że wersja PC służyła za wyznacznik progu jakości, który należy osiągnąć, a po drugie dlatego, że gry na konsolach tworzy się po prostu łatwiej z uwagi na uniwersalność podzespołów. Deweloperzy dołożyli starań, by na każdej platformie jeździło się tak samo, ale dopasowali się do indywidualnych rozwiązań. Stąd też na Xbox One gra skorzysta z silniczków wibracyjnych połączonych z triggerami w padzie - ich praca podczas rozgrywki daje informacje o zablokowaniu hamulców czy uślizgu kół.
Mamy jeszcze dobrą informację dla posiadaczy gry na PC - oni także otrzymają dodatkowe auta z wersji konsolowej (m.in. Peugeot 208 T16 Pikes Peak, w którym jeździł Sébastien Loeb czy rajdówki od Renault) w okolicy debiutu. Nie jest to więc zawartość ekskluzywna.
Xbox One:
PS4:
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!