Nic jednak za darmo - w przyszłym tygodniu na Kickstarterze wystartuje zbiórka na projekt.
Nic jednak za darmo - w przyszłym tygodniu na Kickstarterze wystartuje zbiórka na projekt.
Fabuła gry będzie związana z drugą i trzecią częścią. Ta ostatnia nie ujrzała ostatecznie światła dziennego, jednak Square udostępniło materiały z produkcji twórcom najnowszej odsłony. Akcja gry przeniesie użytkownika 4 lata po wydarzeniach przedstawionych w „trójce”. Jeśli spodziewacie się jednak wielkich nawiązań w gameplayu do gry, możecie się rozczarować. Sushee zapowiedziało, że będzie to zupełnie inna produkcja niż w przypadku dwóch poprzednich części. Powód? Oryginalne tytuły były grami wysokobudżetowymi, natomiast Fear Effect Sedna będzie grą niezależną.
- Gracze mogą się spodziewać istotnych zmian zarówno pod względem rozgrywki i grafiki. Jesteśmy niewielkim zespołem złożonym z 10 osób. Nie jesteśmy Kronosem. Jesteśmy niezależnym zespołem. Chcemy stworzyć coś, co będzie hołdem dla serii, ale nie będzie to Fear Effect 3. To nowy Fear Effect z nową rozgrywką – powiedział prezes Sushee, Benjamin Anseaume.
Fear Effect Sedna będzie grą z widokiem w rzucie izometrycznym z modelem rozgrywki inspirowanym takimi produkcjami jak Shadowrun Returns. Gracz będzie mógł kontrolować pięcioma bohaterami jednocześnie. Podczas walki natomiast rozgrywka będzie skupiała się wokół elementów strategicznych.
W grze spotkamy starych, dobrze znanych fanom bohaterów, takich jak Hana, Rain Qin, Royce Glas czy Jacob "Deke" DeCourt. Pojawią się także nowe postacie. Twórcy przy tworzeniu historii postaci współpracują z reżyserem Fear Effect, Johnem Zuurem Plattenem. Tyczy się to przede wszystkim opowieści dotyczącej Hany. Co więcej, twórcy będą pracować również nad związkiem Hany z Rain:
– Chcemy to zrobić mądrze. Nie chcemy, aby pokazywać seksualność bohaterek na marne. Chcemy pracować nad relacjami między nimi. Może w latach 90. był to element sprzedaży. Ale my chcemy, żeby była to część historii, a nie chwyt marketingowy - mówi Anseaume.
Jeśli jesteście zainteresowani ofertą, możecie wesprzeć projekt na Kickstarterze. Zbiórka na grę wystartuje w przyszłym tygodniu, 12 kwietnia. Sushee na produkcję potrzebuje 100 tys. euro. Jeśli uda się zebrać taką kwotę, twórcy wydadzą grę na PC w połowie 2017 roku. Poniżej możecie zobaczyć pierwszy zwiastun produkcji:
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!