Twórcy chcą wycisnąć z gry jej pełny potencjał, dodać więcej trybów, edytor map, postacie i elementy, które wywrócą rozgrywkę do góry nogami.
Twórcy chcą wycisnąć z gry jej pełny potencjał, dodać więcej trybów, edytor map, postacie i elementy, które wywrócą rozgrywkę do góry nogami.
Constructor HD pierwotnie miało ukazać się w styczniu, ale twórcy zadecydowali o przesunięciu premiery na kwiecień. Okazuje się, że nie zagramy jeszcze w tym miesiącu, gdyż premiera została przesunięta po raz kolejny - na lato. Powodem opóźnienia jest chęć wyciśnięcia z gry jej pełnego potencjału. Twórcy chcą dodać m.in. "nowe tryby, edytor map, postacie do pobrania i elementy, które wywrócą rozgrywkę do góry nogami". Jednakże w dniu premiery prawdopodobnie nie ujrzymy trybu multiplayer.
- Priorytetem jest poprawić każdy element gry, który się da poprawić, nie spieszyć się z wydaniem wersji HD różniącej się tylko wyglądem. To będzie coś więcej - napisał przedstawiciel System 3. - Jeśli chodzi o multiplayer, tego trybu nie było w Constructorze w 1997 roku, a jest to obecnie bardzo ważny element współczesnych gier. Trwają prace nad sieciowym trybem wieloosobowym, ale gra być może ukaże się bez tego elementu. W tym przypadku zostanie on dodany niedługo po premierze.
Constructor HD zmierza na PC, PS4 i Xboksa One. Na nową, dokładną datę premiery musimy jeszcze poczekać.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!