Według Paradox będzie to najbardziej "modowalna" gra studia.
Według Paradox będzie to najbardziej "modowalna" gra studia.
- HOI3 miało wiele "twardo zakodowanej" logiki i odwołań do konkretnych nacji. W HOI4 wszystkie te elementy napisaliśmy w "miękkim kodzie" lub jako część skryptu scenariuszy, czyniąc grę zdecydowanie bardziej przyjazną platformą do modowania - przekonują twórcy. Dodatkowo gracze mogą liczyć na to, że wbudowane w grę narzędzie do tworzenia modyfikacji i ingerowanie w "miękką" część kodu uczyni cały proces znacznie łatwiejszym. Natomiast uruchomienie produkcji w formie "debug mode" pozwoli na korzystanie z dodatkowych narzędzi dla moderów, jak chociażby z "Nudgera", który pozwoli na zmianę właściwości mapy "w locie" z dostępem do informacji na temat zgłaszanych przez grę błędów działającym w czasie rzeczywistym.
Co więcej, deweloperzy twierdzą, że język skryptowania uczynili czytelniejszym i przyjaźniejszym do modyfikowania wyrzucając z niego zbędne elementy, zmieniono także sposób oskryptowywania sztucznej inteligencji. Więcej szczegółowych informacji na oficjalnym forum gry.
Przypominamy, że Hearts of Iron 4 zadebiutuje w rocznicę lądowania w Normandii.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!