Monster Hunter Generations – ujawniono szczegóły na temat rozgrywki

Katarzyna Dąbkowska
2016/04/19 11:45
0
0

Twórcy gry podzielili się informacjami na temat Artsów, Styli i nowego trybu rozgrywki.

Monster Hunter Generations – ujawniono szczegóły na temat rozgrywki

Monster Hunter Generations pojawi się na konsolach 3DS tego lata. Nintendo postanowiło uszczknąć rąbka tajemnicy na temat tego, co dokładnie czeka posiadaczy konsol 3DS w grze. Na ten przykład wprowadzono Style oraz unikalne zdolności zwane Artsami.

W wielkim skrócie ujmując – Style mogą zmieniać styl gry. Podczas rozgrywki spotkamy się z czterema różnymi stylami. Styl Powietrzny (Aerial Style) pozwoli na lepsze ujeżdżanie potworów. Natomiast Styl Napastnika umożliwi zmaksymalizowane wykorzystanie Artsów. Artsy Łowców to specjalne ruchy, które mogą zadać przykładowo potężne obrażenia, pozwolić na szybką ucieczkę przed atakiem lub uleczyć Łowcę i jego kompanów. Każdy z Łowców może mieć ograniczoną liczbę Artsów.

GramTV przedstawia:

W grze pojawi się też tryb marudera pozwalający na wcielenie się w Felyne. Prowler Mode dostępne będzie we wszystkich misjach trybu jednoosobowego i wieloosobowego, a także w dodatkowych misjach. Jakie plusy wynikają z bycia maruderem? Na ten przykład nie trzeba jeść steków i można korzystać z nieograniczonego poziomu energii. Maruderowi łatwiej też zbierać zasoby. Tryb ten twórcy polecają tym osobom, które chcą bardziej zapoznać się z grą.

Poza tym w Monster Hunter Generations pojawią się Potwory Wyrzutki (Deviant Monsters), takie jak Deadqueen Rathianczy Grimclaw czy Tigrex, potwory znane z poprzednich części, a także nowe potwory, jak Fated Four, 21 różnych lokacji, czy dodatki w oparciu o inne gry (np. o Fire Emblem).

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!