Doom korzysta z dynamicznie skalowanej rozdzielczości - i to na obu konsolach

Paweł Pochowski
2016/04/22 13:30
0
0

1080p i 60 klatek na sekundę? Owszem, lecz z małym "ale".

Doom korzysta z dynamicznie skalowanej rozdzielczości - i to na obu konsolach

W lutym informowaliśmy o tym, że gra będzie działać w 1080p oraz 60 klatkach na sekundę na obu konsolach aktualnej generacji. I jest tak w rzeczywistości, okazuje się jednak, że jest to rozdzielczość skalowana dynamicznie wedle potrzeb. Oznacza to, że w momentach największego stresu obraz generowany jest w niższej natywnej rozdzielczości, a wszystko po to, by obciążenie nie odbiło się negatywnie na płynności animacji. Informację opublikował Tiago Sousa, pracownik id Software, za pośrednictwem Twittera.

GramTV przedstawia:

Przypominamy, że w miniony weekend zakończyły się otwarte betatesty gry, które na graczach - przynajmniej pecetowych - wywarły niezbyt dobre wrażenie. Pełna wersja Doom zadebiutuje natomiast 13 maja.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!