Twórcy chcą dopracować Town Events i upewnić się, że sterowanie za pomocą kontrolera będzie działało bez zarzutu.
Twórcy chcą dopracować Town Events i upewnić się, że sterowanie za pomocą kontrolera będzie działało bez zarzutu.
Red Hook Games ogłosiło, że Darkest Dungeon nie trafi na PS4 i PS Vita na przełomie wiosny i lata, jak początkowo planowano. Premiera została odrobinę przesunięta, na końcówkę lipca/początek sierpnia. Powodem jest chęć dopracowania gry, w szczególności sterowania za pomocą kontrolera.
- Chcemy, by cała zawartość Town Events, nad którą obecnie pracujemy, działała bez zarzutu i była gotowa do wydania na konsolach. Chcemy również, by sterowanie za pomocą kontrolera działało płynnie i bez zarzutów. Dostosowanie sterowania nie jest szybkim procesem. Zawsze mamy na uwadze jakość naszych gier, toteż wolimy poświęcić na ich dopracowanie więcej czasu zamiast w pośpiechu je wydawać. W przygotowaniu portów pomagają nam utalentowani ludzie z Sickhead Games.
Town Events to specjalne zdarzenia, które mają szansę rozpocząć się w naszym mieście. Są one nierzadko powiązane z zadaniami, które wykonujemy w grze. Zdarzenia te mają zostać dodane do Darkest Dungeon na PC w drugiej połowie maja.
Dla przypomnienia - w Darkest Dungeon kierujemy bohaterami zapuszczającymi się w mroczne rejony, gdzie łatwo o śmierć. Problem w tym, że kiedy postać ginie - ginie na zawsze. Umrzeć można nie tylko w walce, ale też na atak serca wywołany stresem albo w wyniku różnych chorób czy słabości. Oczywiście, są sposoby, by ustrzec się przed zagrożeniami, ale niełatwo nad wszystkim zapanować.
Więcej o grze dowiecie się z naszej recenzji, w której Kamil Ostrowski przyznał grze 9,2/10 punktów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!